czwartek, 24 stycznia 2013

Nakrycie głowy czyli full cap.

Witajcie :) Dziś zaprezentuje nakrycie głowy czyli modne obecnie w Polsce tzn. Full Cap-y.W moim gronie znajomych zawsze wypatrujemy coś modnego sam lubię full cap-y sam mam ich parę w domu :D Lubie je nosić :) Mam nadzieje, że z wybranych tu full capów, któraś czapka wam sie spodoba i będziecie chcieli ja kupić chodź zależy to od was nie ode mnie :D Ok przejdźmy do dzisiejszego posta :)











Mam nadzieje że czapki się podobają , dziś proszę dla was Bruno Mars :)
Do usłyszenia :D

6 komentarzy:

  1. Akurat takie czapki faktycznie stają się coraz bardziej modne, ale ja osobiście stawiam na klasyk. Jestem przekonany, że męski kaszkiet jak https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-wiosna-lato/338-2526-kaszkiet-meski-gatsby-letni.html spodoba się każdemu mężczyźnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tego typu czapki zazwyczaj nosi młodzież i wcale się nie dziwie. Po zapoznaniu się z wpisem https://modaija.pl/nakrycia-glowy-dla-gentlemanow/ wiem dokładnie już jakie są ładne męskie nakrycia głowy.

    OdpowiedzUsuń

Translate